شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تربیت طلاب فاضل، متدیّن و انقلابی، گفت: رسیدن به فاکتورهای مد نظر معظم له و دستیابی به حوزه‌ای انقلابی و متحوّل، بدون همکاری استادان ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امروز در نشست هم اندیشی اساتید و ممتحنان امتحانات شفاهی خارج حوزه علمیه خراسان، گفت: تحصیل جدی، موفق و اثربخش طلاب یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان و استادان این حوزه عنوان کرد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: با وجود فراهم آمدن زمینه‌های مساعد برای تحصیل طلاب در حوزه‌های علمیه، هنوز هم نقاط ضعفی وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

وی، با اشاره به اهمیت تحول در حوزه های علمیه، ابراز داشت: استادان حوزه می‌توانند با توجه به ارتباط نزدیک‌تری که با طلاب دارند، در زمینه برنامه‌ریزی، گزینش، ارتباط با طلاب و سایر عرصه‌ها پیشنهادهای سازنده‌ای ارائه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب درباره تربیت و پرورش طلاب فاضل، متدیّن و انقلابی، اظهار داشت: رسیدن به فاکتورهای مد نظر معظم له و دستیابی به حوزه‌ای انقلابی و متحوّل، بدون همکاری و مساعدت استادان حوزوی ممکن نیست.

گفتنی است: امتحانات شفاهی مقطع خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان از امروز آغاز شده و در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ۱۱۰۰ طلبه تا سوم مرداد ماه بر اساس نوبت دهی قبلی از آنان امتحان گرفته می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha