شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام کارگر شورکی- مدیر حوزه خوهران یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد از افزایش تقاضای تحصیل علوم حوزوی در مدارس علمیه خواهران استان یزد خبر داد و گفت : مدیریت در حوزه و مدارس علمیه نیازمند ایثارگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مهریز اظهار کرد: این مدرسه در طی سالیان گذشته موفقیت های چشمگیری از جمله کسب رتبه های علمی و پژوهشی در جشنواره های بانوی کرامت و علامه حلی، مسابقات کتابخوانی شهید مطهری(ره)، تبیان و همچنین تربیت مبلغین و اساتید کسب کرده است.

وی این موفقیت ها را مرهون تلاش های ایثارگرانه خانم زارع زاده، مدیر مدرسه علمیه مهریز و امام جمعه مهریز به عنوان مؤسس این مدرسه دانست و از زحمات قریب به سه دهه این بانوی فرهیخته قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد با یادآوری مشکلات سال های گذشته در تحصیلات علوم حوزوی به ویژه در این مدرسه علمیه بیان کرد : با پیگیری ها و تلاش های خانم زارع زاده مدیر این مدرسه، سال تحصیلی جدید تعداد پذیرش شدگان به دوبرابر خواهد رسید و در کل استان یزد هم 35 درصد نسبت به سال قبل پذیرش بانوان علاقه مند به فراگیری علوم حوزوی افزایش نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی از تکمیل ساختمان جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز خبر داد و اظهار امیدواری کرد : در سال تحصیلی جدید با رفع نواقص ساخت و ساز، ساختمان جدید افتتاح شود.

وی با تبریک به مدیر جدید مدرسه علمیه مهریز تصریح کرد: این موقعیت ها به معنا نیست که به همین جا اکتفا کنیم و هرکس به حوزه می آید باید بداند این حوزه احتیاج به ایثارگری دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد با تأکید بر این مطلب که ما هنوز در آغاز راه هستیم گفت:  باید سعی کنیم برای ارتقای امر آموزش و پرورش، فرهنگی و رفاهی طلاب سعی و تلاش خود را انجام دهیم و طلاب را به علم و تقوا و قرآن تجهیز کنیم.

زارع زاده مدیر سابق مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز، نیز با اشاره به تاریخچه راه اندازی این مدرسه در سال 1368 و مشکلات آن زمان، بخشی از اقدامات انجام شده دوران مدیریت خود را تشریح کرد.

خانم شهبازی، مدیر جدید این مدرسه نیز از تلاش ها و خدمات مدیر سابق در سه دهه گذشته قدردانی کرد و گفت : خانم زارع زاده خود و خانواده اش را وقف حوزه کرد ه اند.

در پایان  این مراسم نیز با حضور جمعی از طلاب و اساتید ، لوح تقدیر و تکریم به خانم زارع زاده و حکم مدیریت به خانم شهبازی اعطا شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha