جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضل با تاکید بر این که حوزه انقلابی بصیرت افزاست، تصریح کرد: دشمنان در تلاش اند که در حوزه های علمیه و در صف محکم روحانیت نفوذ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در افتتاحیه دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود قزوین که در اردوگاه شهید بابایی این شهر برگزارشد، به تاکید مقام معظم رهبری بر حوزه انقلابی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان در تلاش اند در حوزه های علمیه و در صف محکم روحانیت نفوذ کنند، لذا طلاب و روحانیون  باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت، بیان داشت: روحانیت به عنوان پرچمدار نهضت عظیم انقلاب درنگاه آحاد مردم از ارزش والایی برخوردار است و باید قدردان نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب و باشیم.

معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور به شبهه افکنی دشمنان و تلاش آنان برای ایجاد اختلاف بین اقوام مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در شبکه های مختلف با ایجاد اختلاف و شبهه افکنی در صددند که مردم به ویژه جوانان تابع  آنان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در ادامه با اشاره به جایگاه حوزه علمیه قزوین، افزود: حوزه قزوین یکی از حوزه های باسابقه کشور محسوب می شود که نمونه آن همین مدرسه قدیمی و بی نظیر صالحیه است که  بسیاری از علمای مطرح و شخصیت های برجسته در آن درس خوانده و یا تدریس کرده اند.

وی در پایان خطاب به طلاب گفت: باید خوب درس بخوانید و بینش سیاسی و بصیرتی خود را درهمه عرصه ها به خوبی تقویت کنید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha