یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماشاالله حیدرزاده- فرماندار مرودشت

حوزه/ فرماندار شهرستان مرودشت گفت: جامعه امروز نیازمند معنویت است و نماز می تواند افراد جامعه اسلامی را در مسیر تکامل و پیشرفت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از فارس، ماشاالله حیدرزاده، امروز در اولین همایش ملی "کارکردهای تربیتی نماز جمعه و اقتصاد مقاومتی" که در شهرستان مرودشت برگزار شد، طی سخنانی ابراز داشت: نماز مشق بندگی و حضور در برابر خالق بی نیاز است که ابعاد تربیتی مختلفی در زندگی انسان امروز دارد.

فرماندار شهرستان مرودشت افزود: انسان در پیچ و خم روزگار هدف متعالی خود را فراموش می کند و نماز به عنوان چراغی است که می تواند راه روشن را به انسان نشان دهد.

وی با بیان این که نماز پاسخ به ندای درونی انسان است و روح را متعالی و دل را سرشار از امید می کند، خاطر نشان کرد: جامعه ی امروز نیازمند معنویت است و نماز می تواند آحاد جامعه اسلامی را در مسیر تکامل و پیشرفت قرار دهد.

حیدر زاده، در ادامه اقتصاد پویا و مقاومتی را لازمه اقتدار دانست و گفت: در جهانی که حقوق ملت ها در حد یک نوشته بر روی کاغذ است، کشوری می تواند روی پای خود بایستد که قدر داشته های خود را بداند و نماز جمعه یکی از داشته های ارزشمند جامعه اسلامی ما در حال حاضر است.

فرماندار شهرستان مرودشت با بیان این که نماز جمعه تجلی گاه مومنان و متدینین جامعه اسلامی می تواند سعادت جامعه را رقم بزند، ابراز امیدواری کرد: ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه با بهره گیری از آیات قرآن و روایات راه سعادت را به جامعه نشان دهند و از ظرفیت بی پایان نماز جمعه برای سعادت جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام .. / .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha