دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 389678
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
جشنواره رضوی

حوزه / در مراسمی از برگزیدگان جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی در خرم آباد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در اختتامیه این جشنواره ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت:کرامت اهل بیت(ع) کرامتی ویژه و بی نظیر است که همواره نور هدایت و روشنی سیره اهل بیت(ع) بر زندگی ما تابیده می شود.

حجت الاسلام حنان با اشاره به اینکه انسان باید با بهره گیری از دین و بکارگیری عقل راه سعادت خود را بیابد افزود:با بهره گیری از این دو عامل و توسل به سیره اهل بیت (ع) می توان به سعادت و خوشبختی رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره رضوی هر ساله در سطح بین المللی برگزار می شود و هر ساله استقبال شیعیان و هنرمندان از این جشنواره پررنگ تر می شود تصریح کرد:هر ساله لرستان میزبان برگزاری این جشنواره است و امسال نیز به خوبی این جشنواره برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه هنرمندان شرکت در جشنواره ملی رضوی باید سال آینده برای شرکت در این جشنواره سریعتر نسبت به تولید آثار خود اقدام کنند خاطر نشان کرد:امسال نیز از ۲۰ تله فیلم رسیده به دبیرخانه این جشنواره از سه فیلم برتر تجلیل شد.

براساس این گزارش در این جشنواره از رتبه های برتر صدابرداری و صداگذاری،تصویربرداری ،کارگردانی و همچنین از سه فیلم برتر نیز با اهدای جوایزی تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha