شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله اسحاق فیاض

یکی از مراجع مقیم نجف اشرف گفتند: مردم ايران مُحِب واقعي اهل بيت(عليهم السلام) بوده و از هرگونه افراط و تفريط به دور هستند و شیعه، مکتب اعتدال است... ايران، افتخار شيعه و پشتيبان واقعي اهل بيت(عليهم السلام) در جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پايگاه حج، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق به همراه حجج اسلام و المسلمين بهجتي، علم الهدي و احساني، نمايندگان بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا، نجف اشرف و كاظمين با آيت الله فياض، از علماي نجف اشرف ديدار و گفت و گو كرد.

در اين ديدار نماينده بعثه رهبري در عراق با ارائه گزارشي از فعايت هاي فرهنگي بِعثه مقام معظم رهبري براي زائران ايراني و برگزاري دعاي عرفه براي بهره برداري معنوي بيشتر نكات مورد نظر خود را بيان كرد.

در اين ديدار آيت الله فياض، ضمن تحسين ملت ايران گفتند: مردم ايران مُحِب واقعي اهل بيت(عليهم السلام) بوده و از هرگونه افراط و تفريط به دور هستند و شیعه، مکتب اعتدال است.

ایشان در ادامه با اشاره به اهميت نمار جماعت، حضور مردم ايران را پسنديده خوانده و گفتند: پسنديده است، رسانه هاي فرهنگي و تبليغي ايران نسبت به تبليغ اهميت حجاب اهتمام بيشتري داشته باشند.

آيت الله فياض نقش روحانيون را براي بيان معارف و احكام شرعي بسيار مهم خوانده و افزودند: روحانيون با مردم مهربان باشند و به آنان كمك كنند تا در اين سفر بيشترين بهره معنوي را ببرند.

ایشان در پايان، تأكيد كردند: ايران افتخار شيعه و پشتيبان واقعي اهل بيت(عليهم السلام) در جهان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha