دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اعزام هفتگی طلاب به مناطق حاشیه‌نشین کلان‌شهر اهواز، بیان داشت: این اعزام به‌صورت هفتگی با حضور تعداد زیادی از مبلغین مدرسه صورت می‌گیرد که البته در فواصل زمانی گوناگون و به فراخور مناسبت‌ها نیز طلاب در قالب طرح‌های بینات و سجام نیز به برخی مناطق اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام هفتگی، ماهانه و مناسبتی مبلغ به مناطق حاشیه‌نشین کلان‌شهر اهواز، اظهار داشت: تاکنون در چند محور، اعزام مبلغ به برخی شهرستان‌ها ی استان و همچنین مناطق حاشیه‌نشین اعزام شده است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و مسئولان همراه بوده‌ایم.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، اعزام طلاب و روحانیون را در قالب طرح‌های «هجرت بلندمدت و کوتاه‌مدت»، «بینات» و «سجام» عنوان کرد و گفت: در طرح اعزام مبلغ بلندمدت، بنا به درخواست امام‌جمعه شهرستان اروندکنار، تعداد 7 نفر را به آنجا جهت استقرار در شهرستان اعزام کردیم.

وی، اجرای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی را بخشی از فعالیت‌های مبلغین در مدت‌زمان حضورشان در شهرستان مطرح کرد و گفت: با یاری خداوند متعال قرار است تعداد طلاب اعزامی به مناطق حاشیه‌نشین و محروم افزایش یابد، اما این مهم نیازمند حمایت بیش‌ازپیش مسئولان فرهنگی از مبلغین است.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با اشاره به اعزام هفتگی طلاب به مناطق حاشیه‌نشین کلان‌شهر اهواز، بیان داشت: این اعزام به‌صورت هفتگی با حضور تعداد زیادی از مبلغین مدرسه صورت می‌گیرد که البته در فواصل زمانی گوناگون و به فراخور مناسبت‌ها نیز طلاب در قالب طرح‌های بینات و سجام نیز به برخی مناطق اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان این‌که فیش‌های تبلیغی مبلغین، هر ماه به‌روزرسانی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه تهاجمات دشمن، روزبه‌روز تغییر و شبهات مختلفی میان مردم حاشیه‌نشین، منتشر می‌شود، لازم است طلاب علاوه بر مطلع شدن از این شبهات، نحوه پاسخ‌گویی به آنها را نیز فرا گیرند؛ به همین دلیل، هر ماه جلساتی با مبلغین صورت گرفته و فیش‌های تبلیغی آنها به‌روزرسانی می‌شود.

وی در پایان، با بیان این‌که مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، یکی از مدارس فعال در زمینه اعزام مبلغ به نقاط تبلیغی استان است، گفت: بحمدالله تاکنون در این زمینه موفق بوده‌ایم و إن شاءالله پیش از این نیز، همچنان موفق و پویا به این مهم خواهیم پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha