جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آتش سوزی مسجدی در فلوریدا تعمدی اعلام شد

حوزه/ مسئولین اداره آتش نشانی فلوریدا اعلام کردند نمونه‌های برداشته شده از صحنه آتش سوزی مسجد محتوی مواد آتش‌زا خصوصا گازوئیل بوده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wfla.com، به گفته تیم تحقیقاتی آتش نشانان محلی، آتش سوزی در مسجدی در شهر تامپا واقع در ایالت فلوریدای آمریکا تعمدی اعلام شد.

این آتش سوزی در 5 آگوست در مسجدی واقع در بلوار بوش در شهر تامپای آمریکا رخ داد و زمانی که تیم اطفای حریق به محل رسیدند، دود و آتش تمام ساختمان را پر کرده بود. در آغاز به نظر می‌رسید که آتش از یک یخچال کوچک داخل ساختمان برخاسته است و اعضای گروه آتش‌نشانان توانستند در عرض 15 دقیقه آتش را تحت کنترل قرار دهند.

هرچند در تحقیقات اولیه آتش‌نشانی به نظر می‌رسید که دلیل آتش سوزی زدن سیم یخچال به پریز برق نامناسب بوده است. اما اوایل این هفته مسئولین این اداره اعلام کردند که نمونه‌های برداشته شده از صحنه آتش سوزی نشان از حضور مواد آتش‌زا خصوصا گازوئیل داشته‌اند.

به گفته متولیان مسجد نیز، شب پیش از آتش‌سوزی فعالیت‌های مشکوکی  در عقب ساختمان مسجد انجام شده و آنان معتقدند فرد مهاجم روی سیستم تهویه هوای متصل به ساختمان گازوئیل ریخته و سبب به آتش کشیده شدن ساختمان مسجد شده است.

آسیب وارده به ساختمان مسجد در پی این حریق، 25 هزار دلار تخمین زده می‌شود و واحد ارتکاب جرایم پلیس جایزه 3 هزار دلاری برای هر گونه اطلاعاتی تعیین کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha