دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هفته دولت

حوزه/ مشاور استاندارقم در امور روحانیت گفت: بخش نامه‌ای در ۱۳ بند به منظور کمک به حوزه‌های علمیه تدوین شده تا دولت به وظیفه خود در قبال حوزه‌های علمیه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله هاشمی، با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در زمینه‌های مختلف اقتصادی، بهداشت و سلامت مردم اقدامات خوبی صورت گرفته است همچنین در مورد ارتباط دولت با مراجع عظام قدم‌های بزرگی برداشته شده است و قبل از آغاز کار به کار دولت با مراجع عظام دیدار داشتند همچنین هر هفته وزرا دیدار داشتند.

مشاور استاندار در امور روحانیت با بیان اینکه بهترین رابطه بین دولت و مراجع در دولت یازدهم بوده است، گفت: این رابطه از دستاوردهای مهم این دولت است همچنین بخش نامه‌ای در 13 بند به منظور کمک به حوزه‌های علمیه تدوین شده که دولت به حوزه‌های علمیه کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر اقامه نماز در سطح شهرها تأکید دارد، گفت: اهتمام به نماز در دولت همواره مورد تأکید مسئولان بوده است همچنین احیای مشاورت روحانیت استاندارها یکی دیگر از کارهای دولت بوده است تمامی استانداران کشور یک روحانی به عنوان مشاور دارند حضور مشاور استانداران درشورای اداری و شورای فرهنگی یکی از کارهای ارزشمندی بوده که توسط دولت احیاء شده است.

وی افزود: ستاد امر معروف ونهی از منکر را دولت جدی گرفته و در کلیه ادارات و نهادهای استان قم ستاد امر به معروف داریم و تمام افراد این مبحث را رعایت می‌کنند، همچنین شورای بنام شورای فرهنگی در استانداری‌ها تشکیل شده که تمام مسائل فرهنگی در استان قم بررسی و پی گیری می‌شود استان قم در سال گذشته به عنوان استان نمونه در امر اقامه نماز بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha