شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
چهل و هفتمین شماره خط حزب الله

حوزه/ چهل و هفتمین شماره هفته ‌نامه خبری-تبیینی "خط حزب ‌الله" از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تیتر یک خط حزب ‌الله ۴7، «از پنج صبح...» می باشد که نگاه رهبر معظم انقلاب به دو عنصر خدمت و کار جهادی برای تحقق کارآمدی نظام اسلامی پرداخته است. در این قسمت می خوانیم:

«ما بازنشستگی نداریم! ما تا آن دم آخر باید حرکت کنیم... بنده همین روزهایی که الآن در خدمت شما هستم کارم را از ساعت پنج صبح شروع می ‌کنم. یعنی شروع کار من از ساعت پنج صبح است. بعد از نماز صبح می‌ روم مشغول کار می‌شوم تا بعد بیاییم درس بگوییم، بعد برویم یک استراحتی بکنیم، باز مشغول کار بشویم؛ تا ظهر و تا عصر و تا هر وقت که بشود تا شب...کار بزرگی در پیش دارید برای اداره این کشور. این کشور به شما جوان ‌ها در آینده احتیاج دارد». این جملات برنامه کاری اجمالی رهبر انقلاب اسلامی به روایت خودشان بود در دیداری که چند ماه پیش با جمعی از پاسداران سپاه ولی‌امر(عج) برگزار شد. دیداری که تا ساعت ده شب طول کشید و این یکی از تفاوت‌های نظام اسلامی با سایر نظام‌ ها است. در نظام اسلامی، رهبر به آنچه می‌ گوید خود مؤمن و عامل است. اگر به امتش توصیه به کار و تلاش می‌کند از خود مثال می‌ زند. زیرا «رهبر الهی، مانند ره ‌رو این راه، به آنچه می‌ گوید، به گامی که بر می ‌دارد، با همه وجودش صمیمانه مؤمن است. 29/6/53»

عناوین بخش اخبار هفته عبارتند از: «حوزه باید ناظر به دنیا، کشور و حکومت اسلامی باشد»، «آیت ا... خامنه ای قدرتمندترین فرد در غرب آسیا شده است»، «روایت سید حسن نصرا... از چگونگی تقابل صهیونیستها با محور مقاومت»، «رسانه آمریکایی: آمریکا بزرگترین بازنده خاورمیانه»، «روایت القدس العربی از همکاری ایران و روسیه».

سخن هفته نشریه مجازی"خط حزب ‌الله" نیز  با عنوان "مبنای حمایت یا مخالفت در نگاه کلان سیاسی" ارائه گردیده که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جماعات استان تهران می باشد.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخۀ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب ‌الله می ‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت ‌های مذهبی و پایگاه ‌های بسیج توزیع کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha