جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 392382
۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
مسابقات قرآن کریم

حوزه /معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از  کرمانشاه، حجت الاسلام مجید میرزایی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی که با حضور مسئولان، طلاب و روحانیون و متسابقین در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، دعا و اذان گویی در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: بر اساس عمل به سیره نبوی و رسالت سازمان در اجرای رسالت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مسابقات قرآن کریم را در مرحله شهرستانی و استانی برگزار کردیم و امید است که منتخبین به مسابقات کشوری اعزام شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت:  2000 نفر از نخبگان قرآنی در مسابقات شهرستانی شرکت کرده و 208 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند که در مرحله استانی در رشته های حفظ کل، 10 جز و 20 جز، ترتیل، قرائت، دعا خوانی و اذان به رقابت می پردازند.

وی بیان داشت: مسابقات قرآنی با حضور متسابقین در  دو روز برگزار می شود  که از مجموع 208 نفر 90 نخبه خواهر و 118 برادر هستند که عوامل اجرایی و تمام قوا با جدیت تمام در راستای برگزاری برنامه ای در خور و شان این کتاب ارزشمند تقدیم گردد تلاش کرده اند.

حجت الاسلام میرزایی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با همت، شدت خود را در حفظ قران کریم در بین جوانان و نوجوانان به کار گرفته که در طول سال حافظان بسیاری را تربیت می کند و کلاس های تدریس و حفظ قران نیز برپا است.

حجت الاسلام میرزایی ابراز داشت: استان با توجه به اینکه واقفین خیر اندیش نسبت به ترویج قرآن کریم باقیات و صالحاتی برای خود فراهم کرده و به جای گذاشته اند ما نیز خود را موکلف می دانیم که امینانه از نیات خیر واقفین استفاده و بهره مند شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha