یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم از ایجاد چهار کمیته برای برگزاری مطلوب این دوره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مهدی قائم‌پناه، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: این کمیته‌ها شامل؛  کمیته فنی،متسابقین،اجرایی،اطلاع رسانی،تبلیغات،فرهنگی،مدعوین،پشتیبانی،مشارکت ها،تشریفات،حراست،بازرسی و کمیته ویژه خواهران است.

وی افزود: هر کدام از این کمیته‌ها، برای برگزاری بهتر این دوره از مسابقات برنامه ریزی کرده تا در مجموع شاهد برگزاری مسابقاتی بهتر از دوره های گذشته به خصوص با توجه به تشکیل ستاد استانی مسابقات و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دیگر باشیم.

قائم‌پناه ادامه داد: در بخش اطلاع‌رسانی نیز اخبار و مصاحبه‌های متعددی از سوی خبرگزاری‌های مختلف به خصوص خبرگزاری ایکنا و پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات تولید شده و خواهد شد.

وی افزود: نشست خبری این مسابقات نیز با حضور گسترده خبرنگاران و عکاسان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد و از همه رسانه های استانی و صدا و سیما برای پوشش مناسب این مسابقات که در بالاترین سطح در استان و در برخی رشته‌ها مانند حفظ در سطح کشوری است اقدام کنند.

قائم‌پناه از هماهنگی با رسانه‌های استانی برای پوشش مناسب این مسابقات خبر داد و بیان کرد: برای اطلاع‌رسانی به متسابقان نیز تماس و پیامک‌های متعدد ارسال شده و از طرق مختلف در جریان روند برگزاری مسابقات قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha