جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
جامعه المرتضی

حوزه/ رئیس بنیاد مطالعات اسلامی مسکو با حضور در جامعه المرتضی از نزدیک با فعالیت های این مرکز علمی و آموزشی آشنا و با مدیران و دانش پژوهان گروه روسی این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش ضمن خیر مقدم به میهمانان بنیاد مطالعات اسلامی مسکو با معرفی فعالیت های جامعه المرتضی به استراتژی‌های راهبردی این اشاره کرد و گفت: مرکز جامعة المرتضی علیه الاسلام براساس نیازهای بسیار جدّی و دغدغه‌مندی در مورد بحث اعزام هدفمند مبلغین به خارج از کشور، همیشه به دنبال راهکار و اقدامی اساسی برای منظم کردن و جهت دادن به این حرکت مقدس بوده است،  که از جمله آن می‌توان به برگزاری دوره‌های تخصصی زبان، برگزاری سفرهای تمهیدی – تبلیغی و حضور علمی در دانشگاه‌های معتبر جهانی اشاره کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام  حمید هادوی، رئیس بنیاد مطالعات اسلامی مسکو ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های آموزشی این مرکز اظهارداشت: بنياد مطالعات اسلامي روسیه، طی هشت سال فعالیت مستمر خود در فدراسیون روسیه، همکاری‌های علمی پژوهشی خود را با دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی روسیه و ایران پی‌گرفته است تا به عنوان پلی پژوهشی، فضای مشترکی برای هم‌اندیشی و آگاهی فراهم آورد.

وی به برگزاری کنفرانس‌های علمی، شرکت در نمایشگاه‌های کتاب روسیه و کشورهای همسود، تولید منابع علمی و متون درسی اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و عرضه محتوای تولیدی در وبسایت‌های اینترنتی و حضور در شبکه‌های اجتماعی از جمله زمینه‌های فعالیت این بنیاد در روسیه و به زبان روسی می باشد.

در این دیدار ضمن تبادل تجربیات در زمینهٔ های موفقیت در زبان روسی و ظرفیت‌های خوب این زبان تنی چند از مبلغان و دانش‌پژوهان فعال با زبان روسی موضوعات مختلفی را با حجت‌الاسلام هادوی در میان گذاشتند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha