یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی در نشست طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق بر ضرورت جذب جوانان به نماز و اهمیت نمازخواندن والدین در تشویق فرزندان به نماز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در یزد، حجت الاسلام حسینی از اساتید حوزه، در کارگاه آموزشی «راهکارهای جذب جوانان به نماز» که به میزبانی مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن بیش از 90 بار واژه نماز و 900  بار واژگان مرتبط با نماز به کار رفته و از مجموع پنج هزار و 900روایت فقهی، تعداد یکهزار و 900 مورد به نماز اختصاص یافته است که نشان دهنده اهمیت نماز است.

این کارشناس دینی، تبیین جایگاه نماز برای جوانان را در هدایت آنان و پیشگیری از انحرافات مهم خواند و افزود: قبل از پرداختن به این موضوع می بایست مسائلی از جمله تحکیم مبانی اعتقادی، شناخت علل سستی به نماز، سؤالات و شبهات و پاسخ به آنها و ... مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تأثیر رفتار خانواده در جذب فرزندان به نماز، تصریح کرد: زیبا نماز خواندن والدین، تشویق فرزندان به نماز، عدم اختلاف والدین در منزل، مسجد رفتن و ... اثرات قابل توجهی در جلب توجه و گرایش جوانان به نماز دارد.

انتهای پیام / ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha