یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله وافی

حوزه/ نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) به مالک اشتر، آن را دستورالعمل و نقشه راه مدیران دانست، تصریح کرد: مسئولین باید با تدبیر بیشتری به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله ابوالقاسم وافی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه سیصد و دوازدهم شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این که در شهر باید به سالروز میلاد و شهادت ائمه(ع) بزرگوار توجه خاصی شود، گفت:  شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد به منظور ارج نهادن به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، باید نصب بنرها و پرچم های  مربوطه، در سطح وسیع در دستور کار خود قرار دهد و برای تحقق این امر، نیاز به مشارکت مردمی است تا این مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر به خوبی ملموس و مشهود باشد.

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) به مالک اشتر، آن را دستورالعمل مدیران دانست، تصریح کرد: مسئولین باید وقتی را هر چند اندک برای خود در ارتباط با خدا در نظر بگیرند تا بتوانند با تدبیر بیشتری به مردم خدمت کنند.

آیت الله وافی، رعایت تقوا را مهم دانست و خاطرنشان کرد: هرگاه قلب انسان با تقوا باشد دیگر اعضا و جوارح بدن هم با تقوا می شوند .

برپایه این گزارش، دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد روحانی هستند که در ادامه این نشست با حضور آیت الله وافی اعضای کمیسیون های داخلی شورای اسلامی شهر یزد هم مشخص شدند که دو عضو روحانی این شورا یعنی حجج اسلام مطهریان و زارع در کمیسیون های عمران و توسعه، فرهنگی و خدمات شهری عضو شدند و حجت الاسلام زارع که ریاست شورای اسلامی شهر یزد را عهده دار است در کمیسیون تجدید نظر نیز عضویت یافت.

انتهای پیام / ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha