یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 393913
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
ماهنامه پیام زن

حوزه/ شماره دهم ماهنامه "پیام زن" با ویراستی جدید از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ویژه شهریور ۱۳۹۵ چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ماهنامه "پیام زن" نشریه ‌ای با خاستگاهی فرهنگی و دینی است که برای مخاطب زن و خانواده می باشد؛ این نشریه در صدد است که هم بنیان ‌ها و پایه‌ های فرهنگی و مذهبی خانواده ‌های شریف ایرانی را مدنظر داشته و هم با رویکردی حرفه ‌ای در روزنامه ‌نگاری بتواند طبع مخاطبان را آراسته سازد.

این شماره در پنج فصل با عناوینی همچون: «من و آشپزی همین الان یهویی»، «حرم سرای مسعود»، «پیام زن قجری»، «آلبوم»  و «اندرونی» تهیه و تنظیم شده است.

در فصل اول این ماهنامه موضوعاتی همچون «جایگاه آشپزی ایران در جهان»، «پژمان بازغی با تقلب برد»،‌ «پختن لذت بخش تر از خوردن»، «کدبانو گری به سبک این پنج نانوی خردمند»، «فوت کوزه گری کدبانوی ایرانی»، «هنر هنرمندان برای یک تقمه غذا» و «هنر آشپزی با خنده اضافه» به چشم می‌ خورد.

«فداییان راه بن بست»، «وقتی من از خانه مهناز جدا شدم»، «شعار آزادی در بندهای اسارت»، «رفعت و محبوبه با بیماری و خودکشی از دنیا نرفتند»، «تکیه بر باد» و «سازمان منافقین و جامعه بی طبقه  بی خانواده توحیدی» از موضوعات مطرح شده در فصل دوم این ماهنامه است.

در فصل سوم  کتاب نیز با موضوعاتی همچون « هفت خوان رستم»، «بانو شناخت: ماهرخ گوهرشناس»، «لباس عروس در دوره قاجار چه اجزایی داشت؟»، «زنان همچنان در حرمسرا»  و «اخبار زنان» را مورد بررسی قرار داده است.

چهارمین فصل ماهنامه نیز که با عنوان آلبوم مزین شده است به بررسی موضوعاتی از قبیل «جرقه لذت»، «اثاث کُشی»، «پدر آقا»، «37پله زیر دریا»، «تجربه مشترک: سرک کشیدن به انباری مادر بزرگ» و «مرثیۀ اثاثیه» پرداخته است.

«گردهمایی در آشپزخانه»، «بچه ها را در کدام دوره نام نویسی کنیم»،‌ «پدرها»، «آشنایی با اختلالات یادگیری کودکان»، «شش روش رژیمی برای دور زدن چاقی پشت میز نشینی»، «آشپزی»، «شش سس خوشمزه در انتظار سفره شما»، «سرم قندی نمکی»، «در ضرورت انتخاب اسب راهور برای سفر»، «موضوع انشا: درباره سفرهای تابستانی هر چه می دانید بنویسید»، «وقتی سمباد هم نمی تواند سفر کند»، «کمیک استریپ»، «دانش آموزان امروز، مردان عنکبوتی فردا»، «تاوان رشد کشورم را می دهم» و «خاطرات سردبیر» از موضوعاتی هستند که در بخش پایانی این ماهنامه به چشم می ‌خورند.

دهمین شماره ماهنامه پیام زن با ویراستی جدید از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و به مدیرمسئولی محمد حسنی، ویژه شهریور 1395 در 112 صفحه و به قیمت 3500 تومان منتشر شده است.

علاقه ‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت و اشتراک نشریه می ‌توانند به نشانی قم، خیابان صفائیه، کوچه 21 انتهای فرعی اول سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با شماره تلفن 37733305 با پیش ‌شماره 025 تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha