چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله عباسعلی صادقی

حوزه / تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با تاکید بر اینکه حوزه در مسیر رشد و شکوفایی است، گفت: طلاب باید از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛آیت الله عباسعلی صادقی، امروز در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، علاوه بر ایجاد فضای محیطی برای تحصیل طلاب، زیر ساخت های آموزشی و معنوی در حوزه ها نیز ارتقاء یافته، افزود: طلاب می توانند با بهره گیری از این شرایط لازم، با تمام توان جهت تهذیب نفس و کسب مدارج علمی حوزه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه متولیان حوزوی و مدیران مدارس علمیه باید با اخلاص و دلسوزی برای تربیت طلاب مهذب، مجتهد و توانمند در امر تبلیغ تلاش کنند، تصریح کرد: طلاب نیز باید قدر جایگاه و رسالت خود را در جامعه بدانند و در جهت تبلیغ و ترویج آموزه های مکتب اسلام و اهل بیت(ع) همت خود را به کار گیرند.

تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه والاترین هدف حوزه های علمیه تهذیب توام با آموزش خواهد بود، خاطر نشان کرد: برای تربیت طلابی مجتهد و مبلغانی توانمند برای اشاعه سیره اهل بیت(ع) باید تمام زیر ساخت های معنوی و آموزشی در مدارس فراهم شود که خوشبختانه امروز این فضا برای طلاب مدارس علمیه فراهم است.

آیت الله صادقی، در پایان با اشاره به اینکه طلاب باید به گونه ای از نظر تهذیبی و علمی رشد کنند که پس از پایه ۶ حوزه توانمند باشند، گفت:برای تحقق این مهم باید مدیران، اساتید و معاونان حوزه و مدارس علمیه برنامه های مدون و هدفمندی داشته باشند تا سربازانی شایسته برای ترویج آموزه های اسلام و مکتب تشیع تربیت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha