چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله عباسعلی صادقی

حوزه/ تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با تاکید بر این که مبلغان باید در عمل الگوی مردم و احیاگر اسلام ناب باشند، گفت: سخن مبلغین باید مطابق با عمل آنها باشد تا بتوانند در مخاطبان اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله شیخ عباسعلی صادقی، امروز در همایش "طلایه داران تبلیغ" در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به این که مبلغان باید به جایگاه تبلیغی خود افتخار کنند، اظهار داشت: مبلغان باید بیان مسائل احکام و بصیرت افزایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و تلاش نمودن تا سطح معنوی، فرهنگی و اجتماعی آحاد جامعه ارتقاء پیدا کند.

تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، ماه رمضان را ماه نزول قرآن عنوان کرد و افزود: در این ماه مبلغان باید به مبحث تفسیری توجه ویژه ای داشته باشند و به تفسیر آیات قرآن بپردازند.

وی ، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت تبلیغی خواند و خاطر نشان کرد: مبلغان باید احیاگر اسلام واقعی بوده و معارف ناب محمدی(ص) را به مخاطبان ارائه دهند.

آیت الله صادقی با اشاره به اینکه مبلغان همان رسالت انبیاء و اولیای الهی را در جامعه به عهده دارند، افزود: مبلغان باید با آگاهی بخشی به مردم و همچنین تبیین آسیب های اجتماعی پیش روی جوانان، تاثیر مثبت و سازنده ای در جامعه داشته باشند.

تولیت حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با تاکید بر این که مبلغان باید در عمل الگوی مردم باشند، افزود: سخن مبلغین باید مطابق با عمل آنها باشد تا بتوانند در مخاطبان اثرگذار باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گمنام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    مسجد ما در مرکز استان لرستان شهرستان خرم اباد هست جالب اینجاست امام جماعت نداره صبح و ظهر فقط شب میاد ماه رمضان هم امام جماعت فقط شب میاد سخنرانی نداره و میزاره میره ان وقت این مبلغان کجا میرن ؟