دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه آثار هنری در حرم علوی

حوزه/ در جریان برگزاری جشنواره سالیانه غدیر در آستان مقدس علوی، حجت الاسلام و المسلمین حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی روز گذشته نمایشگاه آثار هنری و کهن را در حرم مطهر علوی افتتاح کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در جریان برگزاری جشنواره سالیانه غدیر در آستان مقدس علوی، حجت الاسلام و المسلمین حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی ،نمایشگاه آثار هنری و کهن را در حرم مطهر علوی افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار زیابی شامل کنده کاری روی چوب، نقاشی روی شیشه، سنگ های قیمتی و درهای قدیمی متعلق به حرم مطهر وجود دارد که باید مکان ویژه ای برای نگهداری و نمایش دائمی آنها در نظر گرفته شود و ان شاء الله به زودی و با افتتاح صحن فاطمه زهرا سلام الله علیها این اشیاء ارزشمند به موزه جدید حرم منتقل و در آنجا نگهداری خواهند شد.

لازم به ذکر است جشنواره سالیانه غدیر فعالیت های خود را از روز شنبه آغاز کرده و به مدت چهار روز نیز ادامه خواهد داشت و شامل برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، شعری، رسانه ای و علمی خواهد بود. تصاویر زیر بخش هایی از مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنری را نشان می دهد:

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha