جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین شمس- مدیر حوزه یزد از مدرسه امام صادق(ع) مهریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس، اخلاق و تهذیب را پایه و اساس اصلی حوزه خواند و تاکید کرد: طلاب باید علاوه بر جدیت در دس و بحث، به مسائل تهذیبی نیز توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، پیش از ظهر امروز به همراه دو تن از معاونین حوزه علمیه استان یزد، بصورت سرزده از مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مهریز بازدید کرد.

 مدیر حوزه علمیه یزد در جریان این بازدید با حضور در بین طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) مهریز به سئوالات آنها پاسخ داد و  در خصوص چگونگی برگزاری درس اخلاق در این شهرستان، گفت: با برنامه ریزی هایی که با اساتید درس اخلاق صورت گرفت، ان شاءالله بطور مستمر شاهد حضور اساتید درس اخلاق در مدارس علمیه شهرستان های استان خواهیم بود.

وی، اخلاق و تهذیب را پایه و اساس اصلی حوزه خواند و تاکید کرد: طلاب باید علاوه بر جدیت در دس و بحث، به مسائل تهذیبی نیز توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام محمد علی فخری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مهریز نیز با تقدیر از همکاری های مدیریت حوزه علمیه استان، در خصوص برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد رشد 25درصدی ثبت نام در علمیه امام صادق(ع) نسبت به سال گذشته بودیم.

وی ادامه داد: کسانی که در این مسیر قرار بگیرند توفیقی الهی نصیب آنها شده و باید ازاین محیط برای کسب دانش و معرفت استفاده کنند.

برپایه این گزارش، همچنین در حاشیه این بازدید آماری از طلبه های جدید الورود ارائه شد و پرونده طلابی که ناقص بود به معاون آمار و بررسی حوزه علمیه یزد تحویل داده شد تا برای اخذ کد تحصیلی کارهای مربوطه انجام گیرد.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha