یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینی مدیر بنیاد امامت شعبه یزد

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در یزد گفت: پیاده روی اربعین فقط اردوی زیارتی نیست، بلکه هدف اصلی ارتقا فرهنگی و معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیاده روی اربعین طلاب با حضور حجت الاسلام علیرضا نجیمی، دبیر ستاد،  حجت الاسلام رضا دهقانی نژاد، معاون تهذیب حوزه علمیه یزد و حجت الاسلام سید محمد حسینی، مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در یزد، در ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار  «حوزه» در یزد، در خصوص این جلسه گفت: در این جلسه برنامه ریزی ها و اهداف کامل نهایی شد و این که این پیاده روی فقط اردوی زیارتی نیست، بلکه هدف اصلی ما از این پیاده روی ، ارتقا بحث فرهنگی و معنویت طلاب است.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور ادامه داد: دبیر ستاد اربعین طلاب در این جلسه به روش های اعزام طلاب اشاره کرد و قرار بر این شد تا با تشکلیل جلسات بعدی این روش ها توسط اعزای محترم جلسه مورد ارزیابی نهایی قرار گیرد و بهترین راه برای این امر انتخاب شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا طلاب گروه بندی شوند و یک روحانی و مُبّلغ هر گروه را همراهی کنند، زیرا عموم طلاب، طلبه های سطح یک هستند و در ضمن از ابتدا تا انتهای مسیر، گروه ها با روحانی و سرگروه خود جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی هماهنگ خواهند شد و مباحث فرهنگی و معرفتی نیز برای طلبه ها بیان شود.

حجت الاسلام حسینی در خصوص مباحثی که در مسیر رفت و برگشت برای طلاب بیان خواهد شد، گفت: در این جلسه مقرر شد تا در روزهای آتی کارگاه هایی برای سرگروه ها گذاشته شود تا موارد مورد تایید حوزه برای آنها عنوان شود و آنها نیز مباحث مدنظر را در مسیر رفت و برگشت برای طلاب بیان کنند.

انتهای پیام 313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha