جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ضریح امام حسین (ع)

حوزه/ "علاء احمد ضیاء الدین" مدیر موزه آستان مقدس حسینی گفت: موزه آستان مقدس در قسمت ویژه ای از نمایشگاه شهر "کلن" آلمان حضور پیدا کرد. این مشارکت با دعوت دولت آلمان، موزه شهر "کلن و با مشارکت ۱۶ کشور از جمله عراق به نمایندگی موزه آستان مقدس انجام گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» "علاء احمد ضیاء الدین" مدیر موزه آستان مقدس حسینی گفت: موزه آستان مقدس حسینی در قسمت ویژه ای از نمایشگاه شهر "کلن" آلمان حضور پیدا کرد. این مشارکت با دعوت دولت آلمان، موزه شهر "کلن و با مشارکت 16 کشور از جمله عراق به نمایندگی موزه آستان مقدس حسینی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه نمونه مشابهی از ضریح مطهر امام حسین (ع) را به نمایش گذاشتیم تا به بازدیدکنندگان این فرصت را بدهیم با ضریح شریف آشنا شوند.

ضیاء الدین افزود: از اولین روز نصب ضریح امام حسین (ع) در موزه شهر "کلن" آلمان، این مکان شاهد حضور چشمگیر مردم آلمان و ملیت های مختلف بوده است. هم چنین دیده شده که برخی دل نوشته ها و نامه هایی را در داخل ضریح مبارک انداخته اند که حاوی خواسته ها و آرزوهای آنان بوده است تا به برکت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) تحقق یابد. در طی دو روز شمار نوشته ها رو به افزایش بوده است و آنان از صاحب این ضریح به خاطر مقام والای آن حضرت امید برآورده شدن آن را داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha