جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 پرفسور بالمر استاد دانشگاه ویلفرد لوریر در دانشگاه باقرالعلوم (ع)

حوزه/ پروفسور بالمر پژوهشگر و اسلام شناس دانشگاه ویلفرد لوریر، با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) از نزدیک در جریان عملکرد علمی این دانشگاه قرار گرفت.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این استاد دانشگاه ویلفرد لوریر برای آشنایی بیشتر با ساختار آموزشی دانشگاه، نشستی با حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع) و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) داشت.

پروفسور بالمر که در حوزه تعامل اسلام و مسیحیت پژوهش می کند بیشتر برای آشنایی با فعالیتهای علمی دانشگاه و نحوه بومی سازی علم و دانشهای جدید در دانشگاه حاضر شده بود .

وی در این نشست پس از کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه شکل‌گیری، اهداف و برنامه‌های دانشگاه؛ در جمع دانشجویان و زبان آموزان گروه انگلیسی دانشکده زبان های خارجی حاضر و به ایراد سخن درباره تعامل مسلمانان و مسیحیان در کانادا پرداخت.

پروفسوربالمر همچنین ارائه نقطه نظرات حاضران درجلسه را در حوزه پژوهشی مذکور جویا شد و به سوالات دانشجویان و زبان آموزان به خوبی پاسخ داد.

بازدید از دانشگاه فعالیت ها و نیز کتابخانه تخصصی و حضور در سر کلاس دانشجویان از دیگر برنامه های این  پژوهشگر و اسلام شناس دانشگاه ویفرد لوریر در دانشگاه باقرالعلوم(ع) بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha