جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: تجمع پرشور و گسترده مردم مسلمان جهان در اربعنی حسینی و در برهه ای که دشمنان ما از همیشه ضعیف تر هستند، نماد وحدت ما و یاس و ناامیدی دشمنان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز  در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان به  بهره گیری بیشتر طلاب از فرصت ها تاکید کرد و گفت: شما طلاب این مدرسه باید تلاش نمایید که علم خود را در جهت تقوا و تهذیب و همچنین بهره گیری از لحظات ارزشمند در دوران تحصیل درخود بیش از همیشه تقویت نمایید.

امام جمعه شهرستان تاکستان در ادامه به ایام  وفات سلمان فارسی اشاره کرد و بیان داشت: سلمان فارسی از یاران راستین پیامبر گرامی اکرم (ص) بودو پس از رحلت آن حضرت، سعی در زنده نگه داشن سنت و سیره رسول خدا(ص) داشت.

وی افزود: پیامبر درباره سلمان فرمودند "سَلْمانُ مِنّا أَهْلَ الْبَيْتِ". یعنی سلمان همانند حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س) و حسنین (علیهم السلام) در حریم این بزرگان قرار گرفت، بنابراین انسان می تواند به حضرات معصومین (علیهم السلام) نزدیک شود.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که مردمی بودن، بزرگترین شاخصه‌ همایش اربعین حسینی است، اظهارداشت: تجمع پرشور و گسترده مردم مسلمان جای جای جهان در این برهه که دشمنان ما از همیشه ضعیف تر هستند، نماد وحدت ما و یاس و ناامیدی دشمنان ما محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، همچنین زنده ماندن راه و نهضت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را دستاورد مهم پیاده روی زائران در اربعین حسینی دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha