شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسین انتظامی

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر رسانه های دینی نقش بسیار موثری در ترویج اخلاق مداری دارند و باید این روند را تقویت کرد.

حسین انتظامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اساساً رسانه های تخصصی در فضای کنونی رسانه ای در دنیا ، شانس و اقبال بهتر و بیشتری برای بقا و ماندگاری دارند، ضمن آن که تاثیرگذاری آن ها نیز بیشتر است. به این دلیل که  رسانه ها معمولاً دارای مخاطب خاص هستند و اشراف بهتری دارند و خود متخصص امر به شمار می روند.

انتظامی در ادامه گفت: به همین خاطر در دو سه سال گذشته برنامه ما در نمایشگاه مطبوعات این بوده که برای بهتر دیده شدن و اثرگذاری بهتر رسانه های دینی، کوشیده ایم بخش قابل توجهی از نمایشگاه به آن ها اختصاص یافته و مهم تر این که آن ها در کنار هم باشند که از این وضع استقبال خوبی به عمل آمد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بیان داشت: به هر صورت رسالت مهم رسانه های دینی معرفی جان مایه اصلی دین ، ترویج و تبیین نگاه توحیدی و اخلاق مداری در جامعه است که در این عرصه ها دارای اثرگذاری قابل توجهی هستند ، ضمن آن که در نهادینه کردن نگاه مسئولانه به زندگی بسیار موثر می باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha