شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 400319
۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ رئیس اداره سنجش و پذیرش از اعلام زمان پذیرش جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی۹۷-۹۶ ویژه داوطلبان ایرانی، در تمام سطوح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» اباذر عمرانی فر با اعلام این خبر بیان کرد: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 97-96 در تمامی مقاطع و رشته ها، از تاریخ 19 دی 95 آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه جزئیات آزمون در 19 دی از طریق سایت جامعه الزهرا اطلاع رسانی خواهد شد، اضافه کرد: ثبت نام صرفاً از طریق سامانه پذیرش انجام می شود و امکان ثبت نام حضوری یا تلفنی وجود ندارد.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا تصریح کرد: پذیرش در دو مرحلۀ «آزمون کتبی» و «مصاحبه» صورت می گیرد و شرط پذیرش نهایی، موفقیت در هر دو مرحله است.

عمرانی فر تاکید کرد: از داوطلبان آزمون سطح 2 (کارشناسی) و سطح 1 به 2 پس از قبولی در آزمون کتبی، فقط مصاحبه گزینشی به عمل می­آید، اما از داوطلبان سطح 3 (کارشناسی ارشد) و سطح4 (دکتری) علاوه بر مصاحبه گزینشی، مصاحبه علمی هم صورت می گیرد و  زمان آزمون اول اردیبهشت 96 و مکان آزمون مراکز استان­ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تحصیل در جامعه الزهرا رایگان است، اضافه کرد: طلاب در مواردی غیر از تحصیل مثل خرید کتابها و سی دی های درسی، هزینه غذا (برای طلاب خوابگاهی) و استفاده شخصی از برخی از امکانات موجود، هزینه های جزئی پرداخت خواهند کرد.

وی بیان کرد: اطلاعات تکمیلی پذیرش همزمان با آغاز ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا ارائه خواهد شد.

عمرانی فر ادامه داد: داوطلبان می توانند در صورت نیاز، روزهای اداری به جز پنج شنبه ها از ساعت 10 تا 12 صبح با شماره های 32112222 و 32112444 تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین پست الکترونیک به آدرسPaziresh@jz.ac.ir ، سامانه پشتیبانی پذیرش به آدرس http://support.jz.ac.ir و سامانه پاسخ به سؤالات  http://jzfaq.ir از دیگر راه های ارتباط با پشتیبانی سنجش و پذیرش است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha