دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وقف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، ضمن تشریح برنامه های هفته وقف، از حضور پر رنگ روحانیون خراسان در این برنامه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده،  عصر امروز در نشست خبری، پیرامون اعلام برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در هفته وقف، اظهار داشت: پنجمین همایش وقف و رسانه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و تجلیل از اصحاب رسانه فعال در عرصه وقف، فردا پنج شنبه چهارم آذرماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در هفته وقف، پیش بینی برگزاری بیش از چهل نشست در مشهد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی، برای روحانیون، دانشگاهیان، بازاریان شده و همچنین چهل ایستگاه فرهنگی تحت عنوان «همه واقف باشیم» در سطح استان برپا می شود.

حجت الاسلام  احمدزاده به برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی اداره کل وقف و امور خیریه استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: ویژه نامه وقف و رسانه با تیراژ 15 هزار نسخه و ویژه نامه علم و فناوری با تیراژ 1000 نسخه در اختیار علاقمندان به این عرصه در هفته وقف قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به تقارن دهه وقف و دهه آخر صفر مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) در بیش از 60 بقعه متبرکه خراسان روضوی برگزار می شود.

وی افزود: استان خراسان رضوی به دلیل میزبانی از زائران امام رضا(ع) بویژه زائران پیاده، از شرایط خاصی برخوردار است و به همین دلیل اجرای طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی در بقاع متبرکه و پایگاه های زائران پیاده در دو حوزه رفاهی و فرهنگی برگزار می شود.

این محقق حوزوی درباره فعالیت های پایگاه های فرهنگی اوقاف برای زائرین گفت: این برنامه ها با حضور روحانیون و اجرای برنامه فرهنگی از جمله پاسخ به مسائل شرعی ، تشکیل حلقه های معرفت و سخنرانی اجرا می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha