یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشاط معنوی

حوزه/ یکی از برکات طرح امین در مدارس، ایجاد نشاط معنوی در مدارس استان قم است و همچنین ایجاد وحدت بین دانش آموزان و معلمان از جمله آثار مهم این طرح است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام لواسانی شامگاه جمعه در همایش قرارگاه منتظران شهادت که در مسجد آل یاسین قم برگزار شد، اظهار داشت: طرح امین زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های عملیه اداره می شود که در این طرح مبلغ آموزش دیده و توانمند در مدارس استان قم حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به اهداف طرح امین افزود: در طرح امین طلاب در مدارس حضور پیدا کرده و یکی از برکات این طرح ایجاد نشاط معنوی در مدارس استان قم است و همچنین ایجاد وحدت بین دانش آموزان و معلمان از جمله آثار مهم این طرح است.

مسئول طرح امین مدارس استان قم گفت: در طرح امین مبلغان و طلاب  پاسخگوی مسائل شرعی و دینی دانش آموزان هستند، آموزش قرآن کریم و مشاوره نیز از جمله موضوعاتی است که  در طرح امین انجام می شود.

حجت الاسلام لواسانی بیان کرد: برای مجموعه منتظران شهادت سالیانه 2400 ساعت طرح امین در مدارس هدایتی و مرصاد1 و مرصاد 2 که در محوطه  مسجد آل یاسین قرار دارد انجام می شود.

 وی عنوان کرد: سال 91 طرح امین می توانست برای مبلغ ماهیانه 168ساعت پشتوانه تبلیغی داشته باشد و بر اساس این طرح مبلغ باید در مدراس حضور پیدا می کرد اما امسال این طرح به 60 ساعت رسیده است که از مسئولان می خواهیم طرح امین در مجلس ، مطرح و نسبت به این طرح توجه ویژه ای شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha