سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی

حوزه/ کارگاه های دانش افزایی خانواده های طلاب در حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی ، از برگزاری کارگاهای دانش افزایی خانواده های طلاب در 5 مدرسه علمیه این استان خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری افزود: در این برنامه ها که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خیری از مشاورین دفتر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب کشور برگزار شد، طلاب معیل و همسران ایشان شرکت داشتند .

وی افزود:  از دیگر برنامه های این معاونت، برگزاری کارگاه دانش افزایی طلاب نامزد و عقد کرده بود؛ در این کارگاه طلاب پیش از اینکه وارد زندگی مشترک شوند با مباحث مهمی که می تواند در پیشگیری از مشکلات و گرم تر شدن کانون زندگی باشد آشنا شدند که با استقبال خوب طلاب و همسران آنها مواجه شد.

حجت الاسلام علی اکبر آقابابایی خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه زمینه مشاوره های فردی در زمینه های مختلف فراهم بود که این مهم  نیز با استقبال خانواده ها همراه بود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی طلاب علوم دینی با مسائل خانواده از دو جهت حائز اهمیت می باشد؛ اولا از جهت مدیریت خانواده خود و گرم تر شدن کانون خانواده های طلاب که در پیشرفت اخلاقی و علمی ایشان نقش موثری دارد ثانیا از جهت آگاهی بخشی به مردم به عنوان مبلغین دینی و امین مردم که همیشه محل رجوع اقشار مختلف جامعه در پیش گیری و حل و فصل مشکلات خانوادگی بوده اند

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha