شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
م اندیشی مسئولان آموزش مدارس علميه خراسان شمالی

حوزه/ معاون پشتیبانی و امور مالی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری، صرف توسعه و گسترش مدارس استان می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، سید فضل الله مرتضوی، ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: 15 طرح مربوط به مدارس علمیه استان خراسان شمالی با اختصاص اعتبارات از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری، در سطح استان در حال ساخت بوده که با اجرای این پروژه ها فضای فیزیکی مدارس حوزه علمیه خراسان شمالی گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه از این 15 طرح، هفت پروژه به اتمام رسیده، افزود: هفت پروژه دیگر نیز در حال ساخت و اجرا است.

مرتضوی ادامه داد: تاکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان 26 میلیارد ریال برای اجرای پروژه ها و گسترش مدارس علمیه این استان اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: این هفت پروژه مربوط به مدارس علمیه استان در زمینه فضای آموزشی، فرهنگی و رفاهی در حال اجرا بوده که هم اکنون به طور میانگین 69.5 درصد پیشرفت دارد.

معاون پشتیبانی و امور مالی حوزه علمیه خراسان شمالی، تکمیل فاز 2 مدرسه علمیه برادران آشخانه، ساخت استادسرا، مدرسه علمیه خواهران آشخانه، مدرسه علمیه برادران جاجرم، مدرسه علمیه خواهران فاروج، مدرسه علمیه خواهران گرمه و ساخت استاد سرای مدرسه امام خامنه ای را از جمله این هفت پروژه برشمرد.

وی گفت: علاوه بر اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان، از دفتر رهبری نیز 44 میلیارد ریال به صورت فوق العاده برای تخریب و ساخت حوزه علمیه فاروج اختصاص یافت که هم اکنون تخریب و بازسازی مجدد آن آغاز شده است.

معاون پشتیبانی و امور مالی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های سفر مقام معظم رهبری به استان، 35 سال حوزه خراسان شمالی را به لحاظ عمرانی به جلو انداخت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha