شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ کنگره نکوداشت آیت الله العظمی  مظاهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با ارسال لوح تقدیر به کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری از خدمات علمی، فرهنگی و اخلاقی این عالم مجاهد تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن لوح تقدیر آیت الله اعرافی که توسط وی در کنگره نکوداشت این عالم ربانی تقدیم گردید به شرح ذیل است.

 

بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم

«تکریم نامه»

قال الکاظم(علیه الاسلام)«الفقهاء حصون الاسلام»  کافی/1/38

حمد بی‌حد حکیم حمید راست و صلوات سرمد خاتِم و خاتم الرسل و آل اطهار او را، که بحق وجه وجیه خدای جمیل‌اند و درود و سلام صاحبان و صحابه اندیشه عریق شیعی، عالمان علوم آسمانی را که وارثان صالح انبیاء و اولیاء الهی‌اند.

اینک در آستانه تلألؤ تابناک مهر محمدی (صلی الله علیه وآله و سلم) و درخشش شارق خورشید جعفری(علیه السلام) و بمناسبت برپایی آیین نکوداشت شکوهمند مرجع عالی‌ مقام

«حضرت آیةالله‌العظمی‌ حاج شیخ حسین مظاهری دامت‌برکاته»

مدیریت حوزه‌های علمیه افتخار دارد تا مراتب تکریم و تقدیر خود را از خدمات وافر و فاخر معظم‌له در ساحات گوناگون علمی، فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و... ابراز نماید.

فقیه فخیمی که پس از بهره‌مندی در دروس مقدمات و سطوح، به محضر اساطینی چون آیات عظام بروجردی و امام خمینی (قدس سره) بار یافت و سال‌های متمادی استضائه نمود.

حکیم سترگی که دانش‌های منقول، او را از معالم معقول باز نداشت و با تحصیل همه کتب متداول فلسفه، با استفاضه از فیلسوف متأله آیةالله‌ علامه طباطبایی(قدس سره)،نام مبارکش جزء شاگردان شایان آن عارف واصل ثبت گردید.

عالم زمان‌شناسی که نیازهای فرهنگی و تربیتی جامعه را شناخت و با قلم و بیان پرتوان و توفیق خود و تقدیم بیش‌از 100 کتاب و نرم‌افزار علمی، عرصات فرهنگی و اجتماعی را به نور معارف اهل‌بیت (علیهم السلام) فروغی فراگیر بخشید.

مرجع مجاهدی که پس‌از تدوین رساله عملیه خود، رأی و رای رهبر معظم انقلاب اسلامی را امتثال فرمود و با هجرت جهادگونه، حوزه قدیم و قدویم اصفهان را حیاتی دیگر بخشید و بدین‌سان با تأسیس مراکز بنیادین ساحت‌های مدیریتی، فرهنگی و خدمات این حوزه پرافتخار سامانی دو چندان یافت.

امید آن‌که عنایت افزون‌تر حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به حوزه‌های علمیه با تأسی، اساتید، افاضل و طلاب به آن آیت علم و اخلاق و عمل به علوم آل‌اللّه(علیهم السلام)، شاهد باشیم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha