یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی رضایی

حوزه / مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیت روحیه انقلابی گری را در جامعه تقویت کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی رضایی، در همایش حوزه انقلابی که امروز در سالن اجتماعات شهید حسن پور قزوین برگزارشد، گفت: شهدای ما سه دغدغه اصلی شامل صیانت از حاکمیت اسلامی، حاکمیت ارزش های انقلابی در جامعه و ولایتمداری را بارها مورد تاکید قرار دادند و امروز مسئولان ما باید در اداره امور کشور به این سه اصل اساسی، عنایت داشته باشند، چرا که مسئولیت امروز ما مرهون مجاهدات شهدای عزیز وارزشمند است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران، انقلابی هستند و در همه صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند.

 وی، با بیان اینکه اسلام و انقلاب اسلامی همواره از سوی دشمنان مورد هجوم و تحریم قرار می گیرد، بیان داشت: دشمن برای از پای انداختن حضرت محمد(ص)، پیامبر و اصحابش را در شعب ابی طالب تحریم کرد ولی پیامبر هیچ گاه تن به مذاکره ذلت بار نکرد و تا عقب نشینی دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه الگو بودن انقلاب اسلامی در جهان به خاطر استقلال و رهبری است نه برجام، تاکید کرد:  عزت ایران طرف های مقابل را به پای میز مذاکره کشاند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بعد از امام راحل، مقام معظم رهبری دقیقا همان روش و منش امام خمینی(ره) را طی کردند و در مواقع حساس جامعه را از شرایط بحرانی خارج و جامعه را هدایت کرده اند.

 وی با انتقاد از کسانی که عزت را نتیجه برجام می دانند، گفت: تنها راه رسیدن به عزت در گرو ایمان به خداوند و ایستادگی برابر طاغوت و قدرت های استکباری است.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha