دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره های قرآنی آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ۳۰ آذر ماه را آخرین مهلت ثبت نام در دوره های قرآنی این مرکز در ترم زمستان، برای خواهران اعلام کرد.

زهرا سادات مؤذن در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به آغاز ترم زمستانی دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) گفت: 30 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره ها است.
وی با بیان اینکه دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) شامل دوره های حفظ قرآن کریم، حفظ نهج البلاغه، قرائت، ترجمه، تفسیر و مفاهیم می شود، افزود:  علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها می توانند به واحد خواهران مرکز قرآن حدیث واقع در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر مراجعه کرده و یا با شماره های 37175571و 37175504 تماس بگیرند.
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ها ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت نام در این دوره های برا ی گروه های مختلف سنی آزاد بوده و پذیرش  کودکان و نوجوانان در دوره ها از 8 سال به بالا صورت می گیرد.
مؤذن تصریح کرد: دوره های حفظ مرکز برای کودکان و نوجوانان شامل دوره های حفظ سه ساله و پنج ساله می شود که در ایام سال تحصیل به صورت یک روز در هفته و در ایام تابستان به صورت سه روز در هفته برگزار می شود.
وی با تاکید براینکه در حال  حاضر بیش از هزار 430 نفر در رشته های مختلف قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) حضور دارند، افزود: تاکنون مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در رشته حفظ کل قرآن کریم بالای 400نفر فارغ التحصیل داشته است.
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد:  در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهلبیت(ع) یکی از قطب های قرآنی کشور است که همه ساله در رشته های مختلف افراد برجسته ای را به جامعه قرآنی کشور معرفی می کند و آموزش در این مرکز با استفاده از اساتید برجسته و با توجه به جدید ترین روش های آموزش معارف قرآنی کریم در سطح ملی و بین المللی صورت می گیرد.
مؤذن یادآور شد: به شرکت کنندگان در دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در صورت گذارندن دوره و قبولی در دوره از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) گواهینامه  معتبر اعطا می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha