جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه / شیعه لندنی ساخته شده دست انگلیس است و ما آنها را قبول نداریم و باید برای مقابله با این گروه تلاش کرد و تا از بین رفتن آنها ساکت ننشینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار علما، طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان گفتند: عزت مسلمانان از جمله مسائلی است که قرآن بر آن تاکید فراوان دارد و همواره مردم را تشویق می کردند بر اینکه  عزت خود را در برابر استکبار حفظ کنید.

این مرجع تقلید با بیان این که باید برای حفظ عزت ،اصولی را رعایت کرد، ابراز داشتند: اصل اول داشتن ایمان است، ایمان به انسان قدرت و توکل می دهد، ایمان باعث تقویت روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم می شود.

معظم له بیان داشتند: اصل دوم عزت، داشتن علم است، علمی که همراه با ایمان و تهذیب نفس باشد ارزش آن دو چندان می شود.

ایشان  بابیان اینکه اصل سوم تقویت عزت، داشتن عقل است، افزودند: عقل غیر از علم است، عقل باعث می شود انسان حق از باطل را تشخیص دهد و گرفتار فتنه  نشود.

حضرت آیت الله نوری همدانی  گفتند: برای تقویت عزت اصلی به نام  حکومت و نظام اسلامی ولائی نیاز است،جامعه اسلامی لازم است برای تقویت نظام و انقلاب همه تلاش خود را بکار گیرد.

معظم له بیان داشتند: اصل دیگر تقویت جهاد و شهادت است. این  اصل بود که تا کنون نظام و انقلاب و جامعه اسلامی را از گزند و فتنه دشمن حفظ کرد.

این مرجع تقلید  اظهار داشتند: حفظ وحدت درمقابل دشمنان از مهمترین اصول در تقویت عزت است، وحدت و حفظ وتقویت آن می تواند فتنه های دشمنان راخنثی کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: شیعه هراسی، ایران هراسی و ایجاد گروه های تکفیری و داعش از جمله اهداف دشمنان برای مقابله با مسلمانان و جامعه اسلامی است. وحدت باعث می شود دشمن به اهداف خود نرسد.

معظم له  تاکید کردند: شیعه لندنی ساخته شده دست انگلیس است و  ما آنها را قبول  نداریم و باید برای مقابله با این گروه تلاش کرد و تا از بین رفتن آنها ساکت ننشینیم.

این مرجع تقلید  علاقه خود را برای دیداربا فرهیختگان، مردم، علما و روحانیون استان سیستان و بلوچستان اعلام کردند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha