دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شب شعر

حوزه/ شب شعر «ملت عشق» به مناسبت گرامي داشت حماسه نهم دي ماه، به همت معاونت فرهنگي و تبليغي حوزه علميه خراسان، در دانشگاه علوم اسلامي رضوي برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، جمعي از شاعران حوزوي و غيرحوزوي خراساني به مناسبت گرامي داشت حماسه نهم دي ماه به همت معاونت فرهنگي و تبليغي حوزه علميه خراسان در تالار آمفي تئاتر دانشگاه علوم اسلامي رضوي گرد هم آمدند و به قرائت اشعار انقلابي خود پرداختند.

در اين مراسم كه با حضور استاد اكبرزاده، پيشكسوت شعر انقلابي و آيئني، دكتر محمدمهدي سيار و حجج اسلام جواد محمدزماني، سيدمحمدمهدي شفيعي و حسين مودب برگزار شد، علاوه بر اين شاعران كه درباره انقلاب اسلامي، فتنه 88 و حماسه نهم دي ماه، اشعاري را قرائت كردند، برخي از شاعران برادر و خواهر نيز در اين زمينه اشعار خود را به سمع و نظر حاضران رساندند.

شور و شعور حماسي اشعار در اين فضاي شاعران نشان از توجه و عنايت شاعران حوزوي خراسان به انقلاب و انقلابي گري داشت و اين نكته را نمايان كرد كه حوزه علميه انقلابي خراسان مهد پرورش شاعران طلبه اي است كه مي توانند از هنر خود در مسير نظام اسلامي و ولايي كشورمان سهم موثري داشته باشند.

گفتني است، سلسله جلسات شاعران حوزوي در ايام و مناسبت هاي مذهبي و ملي به همت معاونت فرهنگي و تبليغي حوزه علميه خراسان برگزار مي شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha