جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه / امام جمعه شیروان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایه های ظلم را فرو ریخت، گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین انقلاب قرن بود و امروز به الگو و سرمشق تمام ملتهای آزادی خواه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین کوثری امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان اظهار داشت: حکومت پهلوی سراسر از ظلم و ستم و فساد بود که مردم با انقلاب خود ریشه ظلم و فساد را از مملکت اسلامی برچیدند.

وی افزود: تمام قشرهای ملت ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و این نظام و انقلاب متعلق به همه مردم ایران است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سی و هشتمین بهار آزادی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: با وجود تمام توطئه های دشمنان نظام اسلامی لیکن مردم با بصیرت ایران اسلامی نگذاشتند دشمنان به اهداف شوم خود برسند و انقلاب را از مسیر خود خارج کنند.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی برای بازگویی نعمت ها و آثار انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: همه ما در قبال انقلاب اسلامی مسئولیت داریم چرا که این ایام یکی از باارزش‌ترین دوره‌های تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود، بنابراین باید با پاسداشت این ایام، یاد و خاطره مجاهدانی که با نثار خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، را زنده نگاه داریم.

امام جمعه شیروان تاکید کرد: محور اساسی مراسمات ایام الله دهه فجر باید بر اساس بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی٬ بصیرت افزایی٬ تعمق باورهای دینی٬ دشمن شناسی٬ امید بخشی٬ تکیه بر وحدت دینی و ملی٬ تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی و با رویکرد مردمی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه ایام الله دهه فجر ایام تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یک جشن بزرگ ملی است و مختص به دین، آئین، نژاد و گروه خاصی نیست بلکه مربوط به تک تک افراد جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha