سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ پنجمین اجلاسیه سراسری معاونین پژوهشی حوزه های علمیه استانی

حوزه/ پنجمین اجلاسیه سراسری معاونین پژوهشی حوزه های علمیه استانی با حضور آیت الله اعرافی و معاونین و مدیران پژوهش، آموزش و برنامه ریزی ارزشیابی و نظارت در مجتمع فرهنگی نجمه خاتون منطقه جمکران قم برگزار شد.

مسئول امور استان های معاونت پژوهش حوزه های علمیه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این اجلاسیه با هدف آشنایی معاونین پژوهش مدیریت های استانی با سیاست ها، راهبردها و اقتضائات دور جدید مدیریت حوزه های علمیه برپا شده است.

حجت الاسلام سید حمید رضا سبحانیان افزود: ایجاد هم اندیشی، هم افزایی و تعامل بیشتر معاونین پژوهش با معاونت پژوهش حوزه های علمیه از دیگر اهداف برگزاری پنجمین اجلاسیه است.

مسئول امور استان های معاونت پژوهش حوزه های علمیه گفت: حضورمدیریت برنامه ریزی، ارزشیابی و نظارت و مدیران این مجموعه به منظور مطلع گردیدن از مشکلات مالی و بودجه ای از جمله دیگر مسائلی است که پیش روی معاونین بوده و در این اجلاسیه بناست مباحثی پیرامون این مشکلات ارائه گردد.

حجت الاسلام سبحانیان ادامه داد: این اجلاسیه در دو روز برگزار و آیت الله اعرافی و حجج اسلام والمسلمین میرمعزی و رستم نژاد، رجایی از سخنرانان روز اول آن می باشند.

وی به روز دوم اجلاس و تقدیر از طلاب برتر اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره مجلات علمی واحدهای آموزشی از جمله برنامه های روز دوم این اجلاسیه می باشد که پس از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عماد از نفرات برتر این جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha