شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی خامنه ای- آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ حجت الاسلام اشرفی اصفهانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب، آیت الله رفسنجانی را رفیق و همسنگر دیرین خواندند، گفت: ایشان همیشه پشتبان رهبری بود و یک لحظه از معظم له جدا نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی، شب گذشته، در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور روحانیون و مسئولین و طلاب مدارس علمیه کاشان، در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر برگزارشد با اشاره به اینکه  آیت الله  هاشمی در تمام دوران همراه امام راحل و مقام معظم رهبری بود، گفت: حوزه علمیه مرکز تربیت بهشتی ها، مطهری ها و هاشمی هاست.

وی، آیت الله هاشمی را مجاهد انقلابی خواند و ادامه داد: هر چند ایشان هم همانند شهیدان مطهری و بهشتی در لیست ترور منافقان و کوردلان قرار داشت، ولی با فداکاری همسرش، خداوند نخواست شهید شود.

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی به خدمات بزرگ  آیت الله هاشمی پس از اتمام جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: ایشان توانست در دوران سازندگی  درحالی که  شهرهای جنوب و غرب و همچنین زیرساخت های کشور با خاک یکسان شده بود، بدون دریافت حتی یک ریال غرامت از عراق، شهرهای جنگ زده کشور را آباد کند. 

سخنران این مراسم به صبر و بردباری آیت الله هاشمی اشاره و اظهار کرد: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در برابر تمام ناملایمات صبور بود و هیچ عکس العملی در برابر تهمت ها ازخود نشان نداد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب، آیت الله رفسنجانی را رفیق و همسنگر دیرین خواندند، گفت: ایشان همیشه پشتبان رهبری بود و یک لحظه از معظم له جدا نشد.

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و ابراز داشت:  مردم نشان دادند که قدردان شخصیت های بزرگ انقلاب هستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha