یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رضا اسکندری حوزه خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور گفت: تفکرهای آلوده ای که اساس خانواده را متلاشی می کند به شدت در فضای مجازی در حال انتشار است و ما باید جایگاه و تحکیم خانواده را اصل قرار دهیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین رضا اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور، در  دوره آموزشی «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» که ظهر امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه در سالن همایش های مجتمع فرهنگی و اقامتی امامت مشهد برگزار شد،  گفت: حوزه علمیه بستری مهم برای شناخت دین است و این دوره آموزشی موجب توانمندی بهتر طلاب خواهر در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه خواهران با 511 مدرسه علمیه در سراسر کشور، یک شبکه قوی دینی ایجاد کرده است، گفت: خواهران انقلابی با معنویت تلاش می کنند و این ظرفیت  را باید در این مجموعه فعال کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران با اشاره به موضوعات تبلیغی که در دستور کار حوزه خواهران قرار گرفته است، گفت: اساتید این حوزه، در موضوعات مختلف فرهنگی و تبلیغی، دارای دانش و مهارت لازم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری، موضوع حجاب و بصیرت سیاسی، سبک زندگی و خانواده را، سه موضوع اساسی در مسائل تبلیغی این نهاد عنوان کرد و افزود: مبلغان و اساتید حوزه باید برای تمام اقشار برنامه داشته باشد.

وی با بیان این که باید برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری لازم برای توانمندی اساتید حوزه علمیه خواهران، انجام شود، گفت: باید برای بالابردن کیفیت تبلیغ دین، به توانمندسازی اساتید حوزه خواهران اقدام کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران با بیان این که در هر مدرسه علمیه  باید یک استاد توانمند در موضوعات تبلیغی داشته باشیم؛ این رسالت خواهران حوزوی است که در تمام برنامه های فرهنگی سطح شهرها، به صورت فعال حضور داشته باشند .

وی با اشاره به وجود 160 هزار خواهر حوزوی، گفت: حضورمبلغان موجب می شوند، که منکرات در جامعه کاسته شود، گروه های و نحله هایی که گاهی شاهد هستیم در حوزه و دانشگاه شکل می گیرد ، کم شود و خنثی شود و تاثیر مبلغ حوزوی ماندگار خواهد شد .

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری افزود: دشمن درصدد است تا روحیه انقلابی جامعه را خدشه دار کند، بنابراین ما باید بر اسلام انقلابی سرمایه گذاری جدی کنیم.

وی با اشاره به برنامه و اهداف حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار کرد: با توجه به توسعه و گسترش حوزه‌ها در سراسر کشور مهم‌ترین برنامه‌ای که برای خواهران پیش‌بینی شده ترویج تبلیغ سبک زندگی اسلامی با رویکرد تحکیم خانواده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور تصریح کرد: تفکرهای آلوده ای که اساس خانواده را متلاشی می کند به شدت در فضای مجازی در حال انتشار است و ما باید جایگاه و تحکیم خانواده را اصل قرار دهیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha