شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اسلام، ولایت فقیه و ارزش های ناب اسلامی، هویت و شاکله انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی استان لرستان، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: هویت و اساس نظام جمهوری اسلامی، اسلام و ارزش های ناب اسلام بوده و از این رو باید برای استمرار ارزش های اسلامی و حفظ بقای نظام تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اندیشه های والای امام خمینی(ره)، هویت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تا زمانی که این اندیشه ها در جامعه نشر و گسترش یابد، روز به روز بر عظمت انقلاب افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مردم، با اخلاص، اتحاد و حرکت حول محور ولایت فقیه، با ایثار و جانفشانی، درخت انقلاب را آبیاری نمودند، خاطرنشان کرد: امروز نیز مسئولان باید با اخلاص و روحیه جهادی، در جهت خدمت به مردم و رشد و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی قدم بردارند.

تکریم مردم، عامل بقای انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه سخنانش، با تأکید بر این که مردم، دومین رکن و هویت انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: حرکت‌های خودجوش مردم مؤمن و انقلابی در تمام برهه های نظام جمهوری اسلامی، همواره تمامی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب از جمله ترور، تجزیه، آشوب و تحریم را خنثی نمود و امروز نیز مردم با وحدت و همدلی ارکان اقتصاد مقاومتی را عملی خواهند ساخت.

وی با اشاره به اینکه تکریم مردم موجب حفظ و عامل بقای انقلاب اسلامی است یادآور شد: مردم انقلاب را از گردنه ها و پیچ های تاریخی در مقابل نقشه های شوم دشمن عبور دادند و امروز نیز باید خدمت مسئولان به مردم دلسوزانه و متهدانه باشد.

ولایت فقیه هویت انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اصل ولایت فقیه بزرگترین نعمت الهی به مردم است ابراز داشت:امروز وجود رهبری بصیر و با درایت در این نظام موجب شده که دنیا به دوراندیشی،بصیرت و واقع نگری مقام معظم رهبری اعتراف و اذعان نمایند.

جنگ افروزی و گسترش تبعیض نژادی از ویژگی های نظام سلطه

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دفاع از مظلومان و استکبار ستیزی از ویژگی های نظام اسلامی و در مقابل جنگ افزوزی، تبعیض نژادی، فقر آفرینی و آشوب از ویژگی های نظام سلطه و استکبار جهانی است افزود: ویژگی های ناب اخلاقی نظام جمهوری اسلامی هرگز با سیاست های خصمانه استکبار سازگار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منع ورود ایرانیان به آمریکا نشانه ادامه سیاست های کینه توزانه و خصمانه آمریکا است، افزود: آمریکا با به راه انداختن جنگ های نیابتی سعی دارد اهداف خود را در ملت های مسلمان پیاده نماید، اما با وحدت کلمه، انسجام و همدلی مردم ایران اسلامی حول محور ولایت فقیه هرگز این سیاست های کینه توزانه و خصمانه نظام سلطه در ایران تعبیر نخواهد شد و روز به روز بر عظمت و شکوه ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha