شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاد هادوی تهرانی

حوزه/استاد هادوی تهرانی گفت: این حضور افتخار آفرین بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب و تذکر مکرر به تمامی عالم است که ما بر سر عهد خویش ایستاده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، استاد هادوی تهرانی  در بیانیه ای به مناسبت یوم الله بیست و دوم بهمن  ضمن دعوت مردم به مراسم جشن انقلاب بیان داشت: یوم الله بیست و دوم بهمن یادآور شعارهای اصلی انقلاب اسلامی: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، است.
وی افزود: یوم الله بیست و دوم بهمن یادآور رنج ها و جانفشانی های هزاران شهید، زندانی و شکنجه شده ای است که برای ریشه کن کردن استبداد، وابستگی به بیگانگان و نظام پوسیده شاهنشاهی، آلام و دردهای فراوان را تحمل کردند و جان و جوانی خویش را در این مسیر فدا نمودند.
استاد حوزه خاطرنشان کرد: یوم الله بیست و دوم بهمن یادآور لحظات شیرین همراهی و همگامی ملت سربلند ایران تحت لوای ولایت فقیه و رهبری حضرت امام راحل (قدس سره) است.
یوم الله بیست و دوم بهمن یادآور احیای ارزش های الهی در دوران معاصر است.
وی یادآور شد: در این یوم الله در آستانه‌ی ایام حزن و اندوه آل الله (علیهم صلوات الله) برای مادر مظلومشان (علیها سلام الله) همگام با رهبری معظم (مد ظله العالی) و مراجع عظام (دامت برکاتهم) و علمای اعلام (دامت توفیقاتهم) و مسئولین کرام جمهوری اسلامی ایران (دام عزّهم)، در خیابان ها حاضر خواهیم شد و فریاد رسای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را دوباره در جهان طنین انداز خواهیم کرد.
این حضور افتخار آفرین بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب و تذکر مکرر به تمامی عالم است که ما بر سر عهد خویش ایستاده ایم. بی‌شک چنین حضوری بار دیگر دشمنان اسلام را ناامید و مشتاقان عدالت را امیدوار خواهد کرد و بار مسئولیت حراست از ارزش های انقلاب اسلامی را بر دوش مسئولان سنگین تر خواهد نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha