سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب تنها با پیروی از رهبری میسر می گردد.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در 22 بهمن با حضور گسترده خود اقتدار و عظمت ایران را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با حضور گسترده خود در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند که همچون 38 سال گذشته همواره پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، شهدا و رهبری می‌ایستند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این حضور گسترده و باشکوه دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرد، گفت: این حضور عظیم مردم در روز 22 بهمن پاسخ کوبنده و قاطعی به ترامپ و سران غرب بود.

وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را در 38 سال گذشته وحدت و اتحاد حول محور ولایت‌فقیه دانست و اظهار داشت: ملت ایران در 22 بهمن 57 از هر قوم و نژادی یک صدا شعار همبستگی حول محور امام خمینی (ره) را سر دادند و به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، رژیم طاغوت را سرنگون و دست دشمنان داخلی و خارجی را از این کشور کوتاه و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی تصریح کرد: 22 بهمن یادآور فداکاری و از خودگذشتگی ملت ایران است که پس از سال‌ها کوشش و مبارزه طولانی و تحمل رنج‌های بسیار در این روز انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری امام (ره) به ثمر نشست و پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک مردمی که برای تحقق و پیروزی این انقلاب هزینه سنگینی پرداخته‌اند قدر آن را خواهند دانست و برای حفظ و تقویت آن همواره در صحنه حاضر خواهند بود و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha