جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ قطان

حوزه/ شیخ احمد القطان رئیس جنبش "قولنا والعمل" در لبنان گفت: ما همیشه به حفظ وحدت اسلامی فرا می خوانیم و در کنار جنبش های مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان خواهیم ماند؛ برای اینکه این جنبش ها با توطئه های استکبار جهانی و تکفیری های جنایت کار مقابله می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جنبش "قولنا والعمل" در لبنان گفت: ما همیشه به حفظ وحدت اسلامی فرا می خوانیم و در کنار جنبش های مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان خواهیم ماند؛ برای اینکه این جنبش ها با توطئه های استکبار جهانی و تکفیری های جنایت کار مقابله می کنند. همچنین افزود: جنبش های مقاومت مدال شرافت و افتخاری است بر گردن تمام انسان های آزاده و شریف جهان.

شیخ قطان اشاره کرد: تلاش هایی که نیروهای مقاومت در جهت بقای لبنان صورت می دهند بسیار بزرگ است و ما از دستگاه های امنیتی و نظامی لبنان و به ویژه ارتش لبنان به خاطر حفظ امنیت و استقرار کشور تشکر و قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: ما باید از رزمندگان حزب الله به ویژه سید حسن نصرالله رهبر حزب الله به جهت اقدامات و تلاش هایی که در راه امنیت و استقرار لبنان و ملت آن مبذول داشته است، تشکر کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha