دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام یونس گلی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام گفت: در یک دوره آموزشی، مدیران و معاونان مدارس علمیه استان ایلام، با بخش های سامانه «نجما» آشنا شدند.

حجت الاسلام  یونس گلی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با بیان این که دوره آموزشی آشنایی با سامانه «نجما»(نرم افزار جامع امور طلاب و دانش آموختگان)، برای مدیران مدارس علمیه استان ایلام و معاونین آن ها برگزار شد، اظهار داشت: در دوره آموزشی نجما، مدیران مدارس سطح استان ایلام و معاونین آنان، با تمامی مراحل ثبت مشخصات وضعیت طلاب در قسمت های مختلف سامانه نجما آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام آبادی جو، مسئول سامانه نجما مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام، افزود: آموزش لازمه پیشرفت در هر برنامه ای می باشد و بر همین اساس، تا مسلط بر قسمت های مختلف سامانه نجما (وب سایت آموزشی طلاب سراسر کشور)  نباشیم، نمی توانیم خدمت رسانی کامل و دقیقی به طلاب و مجموعه خود داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از توجه مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور به استان ایلام، بیان داشت: طلاب استان ایلام بسیار مستعد و توانمند هستند، ولی متأسفانه آن گونه که باید و شاید، مدارس علمیه این استان، از لحاظ فضا، امکانات و تجهیزات، شرایط خوبی ندارد، از این رو توجه مسئولین ارشد حوزه های علمیه به استان ایلام، ضروری است.

حجت الاسلام گلی در پایان، برگزاری این دوره های آموزشی برای مدیران مدارس سطح استان ایلام را بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: بعد از این آموزش ها، سرعت و دقت در خدمت رسانی به مدارس علمیه، بیشتر خواهد شد و به همین دلیل خدمت رسانی به طلاب ایلامی نیز با سرعت و دقت بیشتری انجام می گیرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha