جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع مردم یمن در اعتراض به تجاوز عربستان

حوزه/ حزب صلح و توسعه یمن، نیروهای ارتش و کمیته مردمی از تمامی مردم یمن خواست تا در اجتماع گسترده ای که یکشنبه به مناسبت دومین سالگرد تجاوز رژیم آل سعود در میدان "السبعین" یمن برگزار می شود شرکت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب صلح و توسعه یمن از تمامی مردم این کشور خواست در اجتماع گسترده ای که یکشنبه در میدان "السبعین" یمن برگزار می شود شرکت کنند.

این تظاهرات به مناسبت دومین سالگرد تجاوز رژیم آل سعود به یمن و در رد تجاوز عربستان و محاصره همه جانبه ملت یمن که آثار امنیتی و معیشتی بسیار پیچیده ای را به جا گذاشته، انجام می گیرد.

* ملت یمن با تمام گرایش های سیاسی تا پای جان ایستادگی می کند

این حزب اشاره کرد: ما با برگزاری این اجتماع می خواهیم به نیروهای متجاوز سعودی نشان دهیم و تاکید کنیم که ملت یمن با تمام مکتب های فکری و گرایش های سیاسی خود در برابر تجاوز وحشیانه تا پای جان ایستادگی می کند و هدفش شکستن محاصره، توقف تجاوز رژیم آل سعود، بازگرداندن حاکمیت ملی و محافظت از دستاوردهای کشور است.

این حزب افزود: رژیم آل سعود با عناوین و روش های مختلف اقدام به تهدید و نابودی دستاوردها و ممتلکات کشور یمن  می کند و می خواهد بافت یکپارچه اجتماعی این کشور را از هم بپاشد و تلاش می کند تا درگیری پیوسته و مستمر طائفه ای و فرقه ای را بوجود آورد. این اقدامات و توطئه ها باوجود آگاهی و اتحاد ملت یمن، به شکست خواهد انجامید.

* دعوت نیروهای ارتش و کمیته مردمی به حضور گسترده در اجتماع مردمی

نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن در جبهه های جنگ هم طی نامه ای از عموم ملت یمن خواستند تا در اجتماع بزرگ و مردمی مشارکت فعال و گسترده داشته باشند.

نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن حاضر در جبهه های جنگی در مناطق بیابانی، ساحلی و کوهستانی یمن، از تمامی مردم مقاوم یمن که طی دو سال در برابر تجاوز سعودی آمریکایی استقامت و مقاومت کردند، خواستند تا در میدان "السبعین" صنعاء حضور گسترده داشته باشند.

رزمندگان یمنی در نامه خود به ملت یمن با تاکید بر اینکه که متجاوزین سعودی هر چقدر سرزمین یمن را اشغال کنند و مردم آن را آواره و درمانده کنند، در نهایت شکست خواهند خورد، اشاره کردند: پایداری حماسی آنان در نتیجه استقامت و پایداری ملت یمن و وحدت کلمه آن هاست.

قهرمانان ارتش و کمیته مردمی با خداوند متعال و ملت یمن تجدید پیمان کردند و گفتند: ما از جبهه های جنگ عقب نشینی نخواهیم کرد و به دشمنان خدا، وطن و ملت اجازه نخواهیم داد تا رؤیاهای استعماری خود را تحقق بخشند و جان و مال خود را فدای کشور و ملت می کنیم تا پیروزی حاصل شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha