شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری دوره مقدماتی «آشنایی با مهارت‌های مشاوره و راهنمایی» توسط اداره کل تربیتی این جامعه خبر داد.

معصومه ظهیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر اظهارداشت: این دوره با هدف افزایش مهارت‌های مشاوره‌ای و آشنایی طلاب با مشاوره در بخش‌های مختلف فردی، اجتماعی، تحصیلی و خانوادگی  برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره مقدماتی «آشنایی با مهارت‌های مشاوره و راهنمایی» با اصول و فنون مشاوره، اخلاق در مشاوره، تربیت فرزند، مشاوره ازدواج، روانشناسی رشد، مشاوره تحصیلی و همچنین روش‌های اصلاح و تربیت آشنا می‌شوند.

معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه این دوره ویژه طلاب سطح دو برگزار می شود، اظهار داشت: پس از ثبت نام متقاضیان، آزمون و مصاحبه برگزار  می‌شود و پذیرفته‌شدگان می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

ظهیری، آخرین مهلت ثبت نام در این دوره را پایان فروردین ماه عنوان کرد و یادآور شد: طلاب جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ازساعت ۸ الی ۱۲ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۵۹۵  تماس بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به این که ظرفیت افراد شرکت‌کننده در این دوره محدود است، اولویت با طلابی است که زودتر جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha