جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه کرمانشاه و رئیس ستاد بازسازی عتبات استان

حوزه/ آمارها نشان می دهد که کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به ستاد بازسازی عتبات بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است و این امر نشات گرفته از حس ولایتمداری و دینداری مردم این دیار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، در نشستی با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به نقش مقدس و معنوی این ستاد، گفت: نقشی که اکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد، از نظر دینی و  شرعی وظیفه ای سنگین و پر اهمیت است.

وی با اشاره به همراهی خوب مردم مومن و ولایتمدار کشور با این ستاد، افزود: خوشبختانه مشارکت مردم ولایتمدار کشور و به ویژه مردم کرمانشاه در امر بازسازی اماکن متبرکه و عتبات بسیار پررنگ بوده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در امر تامین هزینه های ساخت و احیاء اماکن مقدس در شهرهای مقدس کربلا، نحف و اشرف بسیار پررنگ است.

وی افزود:  آمارهای موجود نشان می دهد که کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به ستاد بازسازی عتبات بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است و این امر نشات گرفته از حس ولایتمداری و دینداری مردم این دیار دارد.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین ضیغمیان نیز با تشکر از حمایت های همیشگی حوزه علمیه استان کرمانشاه از ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: تعامل، همکاری و ارائه راهکارهای توسعه عتبات عالیات از سوی اساتید حوزوی راهگشای ما در این امر بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه آمار و ارقام کمک های مردم به بازسازی عتبات هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha