جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست

حوزه/ مسئولان و مدیران اداره‌کل روابط عمومی سازمان مرکزی جامعه‌المصطفی، با حضور در مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی، راهکار‌های همکاری‌‌های دوجانبه را بررسی نمودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین کاویانی، در این جلسه، با بیان این که هدف از این جلسه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجربیات مسئولان بخش‌های گوناگون المصطفی است، گفت: اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعه‌المصطفی و مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی ظرفیت گسترده‌ای برای معرفی المصطفی دارند.
وی برخورداری از سطح جامع در بین صفوف المصطفی را یکی از ویژگی‌های مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی برشمرد و به هدف‌گذاری مؤسسه برای همه عرصه‌های سنی (از مهدکودک تا دوره دکتری)  اشاره کرد.
رئیس مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی با اشاره به این که این مؤسسه، ظرفیت خوبی برای معرفی جامعه‌المصطفی در خود جای داده است، ابراز داشت: مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی به عنوان ستاد میانی بخش بانوان، مباحث برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را در این حوزه بر عهده گرفته است.
شایان ذکر است در این جلسه، ضمن معرفی بخش‌های مختلف اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، نکاتی مطرح شد که برخی از آنها عبارت است از:
- هم‌افزایی در فعالیت‌ها، از مهم‌ترین ویژگی‌های فعالیتی اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل المصطفی است؛
- پیروی از آیین‌نامه‌های مصوب سازمان مرکزی در امور مختلف، مانند برپایی نمایشگا‌ه‌ها، ضروری است؛
- با استفاده از ظرفیت‌های بایسته مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی، می‌توان ارتباطات عمیقی با هدف معرفی جامعه‌المصطفی ایجاد نمود.
- تعریف پودمان‌های آموزشی، به صورت تفاهم‌نامه‌های مشترک با مراکز و مؤسسات متعدد ضروری است. مراکز مختلف جامعه‌المصطفی از ره‌آورد ایجاد و تعمیق ارتباطات با مراکز و مؤسسات آموزشی، می‌توانند دانش‌افزایی هوشمندی برای آشنایی با فضاهای مختلف فعالیتی داشته باشند.
- ضمن ارتباط با سازمان‌های گوناگون، می‌توان برنامه‌های مشترکی در دستور کار قرار داد و تفاهم‌نامه‌های مستقلی با مراکز و مؤسسات مختلف اجرایی نمود.
  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha