جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، از برگزاری نشست بصیرت افزایی برای انتخاب اصلح در بین طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به ضرروت حضور حداکثر ی مردم در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده خود در انتخابات، نقشه های دشمنان نظام را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات تجلی حضور ازاده مردم در حمایت از آرمانهای انقلاب است، بیان داشت: مردم با حضور آگاهانه و بابصیرت خود در انتخابات پیش رو، موجبات یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را رقم خواهند زد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه ولایت مداری، ساده زیستی و کارآمدی از خصیصه های انتخاب اصلح و برتر است خاطر نشان کرد: رئيس جمهور منتخب مردم باید با حرکت در مسیر ولایت و آگاهی از درد مردم به رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی را رقم زند.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: منتخب مردم باید کارنامه درخشانی داشته باشد بطوری که در دوران انقلاب کارنامه شفافی را خود به جا گذاشته باشد.

وی با بیان اینکه در این مدرسه بصورت مستمر نشست های بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح از دیدگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری برگزار می شود یادآور شد: در این نشست ها که با حضور اساتید و طلاب در حال اجرا است حوزویان و دانشگاهیان معیارهای انتخاب اصلح را برای طلاب تبیین و تشریح می نمایند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۰ نفر از طلاب این مدرسه در مساجد، مدارس و اماکن تبلیغی به تبیین آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مشغول هستند گفت: در ایام انتخابات پیش رو طلاب و مبلغان در منبرهای خود ویژگی و شرایط انتخاب اصلح را برای مخاطبان بیان می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha