شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 415348
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کتاب " فقه درمان "

حوزه/ کتاب «فقه درمان» از جمله کتب تخصصی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) است که در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، غرفه های حوزوی حاضر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش های مختلف کتب خود به خصوص کتب جدید خود را که بیشتر با موضوعات کاربردی همراه بوده است را در معرض دید علاقه مندان قرارداده اند.

از جمله غرفه های فعال این نمایشگاه می توان به غرفه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اشاره کرد که به گفته مسئول این غرفه امسال با 25 اثر جدید به سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پای نهاده است؛ البته این توضیح ضروری است کل آثار این غرفه بیش 200 اثر است.

ویژگی خاص کتب مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تخصصی بودن مباحث علمی و فقهی کتب است، زیرا این کتب محصول فرایند پژوهشی و تخصصی این مرکز در زمینه علوم بین رشته ای و فقه های مختلف از جمله فقه پزشکی، فقه ارتباطات و علوم پایه و... است.

از جمله آثاری جدیدی که در این غرفه عرضه شده است می توان به «فقه درمان»، «احکام مرتبط به رحم جایگزین»، «آیات معاد»، «بررسی فقهی بلوغ دختران»، «دانشنامه فقه پزشکی»، «قضایای حقیقیه و خارجیه» و «گفتارهای دینی» اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha